Комплексне вирішення транспортної проблеми Києва

Київ займає 117 місце за рівнем якості життя, серед 140 міст світу, за рейтингом дослідницького центру The Economist Intelligence Unit.
За даними дослідження «Traffic Index 2019», компатії TomTom Київ посів 3-є місце в Європі (після Москви та Стамбулу), за втратами часу у заторах. Середній киянин, у 2019 році, витратив у заторах ~ 10 діб, що склало ~ 7 млн. непродуктивно втрачених людино-годин в масштабах міста.

Головна містобудівна проблема Києва — дисбаланс у системі розселення.

36 % населення Києва проживає у лівобережних районах: Деснянському, Дарницькому та Дніпровському, при цьому там розташовано лише 18% загальної кількості робочих місць.

Кожен другий працеспроможний лівоборежний киянин не забезпечений робочим місцем.

Наслідком цього є щоденна трудова маятникова міграція по над 0,5 млн. осіб, яка створює
надмірне навантаження на мостові переходи через Дніпро. У 65-ти вузах Києва навча ється 325 тис. студентів. Лише 6 з них — лівобережні. В них навчається менше 15% загальної кількості студентів. Темпи будівництва Подільського мостового переходу відстають від запланованих на 25 років.

Рейковий експрес Tram-Train

Найшвидший спосіб якісного покращення транспортного обслуговування Троєщини. Систе ма об’єднає троєщинську та борщагівську лінії швидкісного трамваю, через інфраструктуру УЗ.

Tram-Train стане найшвидшим способом дістатися з Троєщини до центру міста. Система досягне середньої маршрутної швидкості 51 км/год, що перевищує середню маршрутну швидкість метро-політену (35 км/год).

Вже перша черга системи (Троєщина — Залізничний Вокзал) — утворить зв`язок з усіма лініями метрополітену: «Лівобережна» (СБЛ) — «Видубичі» (СПЛ) — «Либідська» (ОТЛ) — «Вокзальна» (СБЛ).

Згідно результатів моделювання, попит на лінію складе 264,5 тис. пас./добу. Фактично — це четверта лінія метрополітену.

Легке метро (LRT)

Правобережна та лівобережна трамвайні мережі міста будуть об’єднані 35-кілометровим кільцем LRT, з двома переходами через Дніпро, загальною пропускною спроможністю до 50-60 тис. пас./год.

Після 2025 року трамвай стане головним пасажи роперевізником в місті. Попит на об’єднану трамвайну мережу міста, досягне 1,15 млн. пас./добу, суттєво розвантаживши на 25% систему метрополітена (1,06 млн. пас./добу). В перспективі місто реалізує:

• лінію LRT: «Льва Толстого — аеропорт «Київ»;

• трамвайну лінію до Бортничів;

• лінію LRT: по вул. Коперника — Ванди Василевської — Політехнічному провулку, з включенням в Борщагівську лінію швидкісного трамваю.

Швидкісний коридор BRT

BRT — система швидкісного сполучення на базі автобусного або тролейбусного рухомого складу, з пріоритетом перед іншими учасниками руху. Середня маршрутна швидкість системи досяг-

не 25-28 км/год.

Проект BRT «Троєщина — Севастопольська площа» передбачає створення швидкісного коридору для руху громадського транспорту між ж/м Троєщина та Севастопольською площею, з відгалуженням на ж/м Відрадний.

Загальний попит на лінію BRT «Троєщина — Севастопольська площа» складає 144 тис. пас./добу.

Визначений коридор електрифікований на значній протяжності, що дозволяє застосувати у якості рухомого складу тролейбуси надвеликої місткості.

МЕТА: Подвоєння пропускної спроможності мостових переходів через Дніпро
(+90 тис. пас/год). Вирішення транспортної проблеми Троєщини у 2022-2023 роках.
Якісне покращення транспортного обслуговування Лівобережжя.

Обговорення тут: https://www.facebook.com/petruk.in.ua/posts/120093289871017