Метро на Троєщину за 2 роки

На фото – трамвай Alstom Citadis Dualis, який вже багато років успішно використовується в якості рухомого складу на лініях Tram-Train: Нант-Шатобріан та T11 Tangentielle Nord, у Парижі.

Так, вже в 2022 році, може виглядати метро на Троєщину, якщо мером Києва, раптом, стане притомна людина – технократ, в голові якого, замість полови – інструменти техніко-економічного аналізу.

Лінія Tram-Train, що об’єднає троєщинську та борщагівську лінії швидкісного трамваю, через інфраструктуру Укрзалізниці – найшвидший спосіб якісного покращення транспортного обслуговування Троєщини.

Пропозиції зі створення лінії Tram-Train для Троєщини підтримує та готовий прокредитувати Всесвітній Банк.

Завдяки великій відстані між платформами, на залізничній ділянці шляху, система досягне середньої маршрутної швидкості 51 км/год, що перевищує середню маршрутну швидкість метрополітену (35 км/год).

Tram-Train стане найшвидшим способом дістатися з Троєщини до Паньківщини та Нової Забудови – утворень з найбільшою щільністю робочих місць у центрі міста.

Вже перша черга системи (Троєщина – Залізничний Вокзал) – утворить зв`язок з усіма лініями метрополітену: “Лівобережна” (СБЛ) – “Видубичі” (СПЛ) – “Либідська” (ОТЛ) – “Вокзальна” (СБЛ).

Згідно результатів моделювання, попит на лінію складе 264,5 тис. пас./добу. Фактично – це четверта лінія метрополітену.

❓ Друзі, як Вам цей проєкт?