Що врядує Троєщину?

Як альтернативу “метро на Троєщину” місто завжди мало можливість реалізувати декілька систем легкого рейкового транспорту (LRT), та швидкісного автобусного сполучення (BRT).

Такі системи, при провізній спроможності, еквівалентній 60-80% провізної спроможності метрополітену, можуть обслуговувати пасажиропотоки до 300 тис. пас./добу, що кратно перевищує потребу 300-тисячної Троєщини.

При цьому, системи LRT та BRT коштують у 5-10 разів дешевше метрополітену, та можуть бути реалізовані за 2-3 роки.

Втім, київська міська адміністрація багато років агресивно заперечує технічні можливості систем LRT та BRT, наголошуючи на абсолютній безальтернативності Подільсько-Вигурівської лінії, та насаджуючи мантру: “Тільки метро врятує Троєщину!”?

Треба розуміти, що можливості систем LRT та BRT для вирішення транспортних проблем міста – АБСОЛЮТНО НЕ ДОСЛІДЖУЮТЬСЯ. А єретиків, з числа співробітників Генеральний план Києва, Департамент містобудування та архітектури та Департамент транспортної інфраструктури КМДА – негайно спалюють. ?

У проекті нового Генерального плану м. Києва до 2040 року НЕМАЄ ЖОДНОЇ СИСТЕМИ LRT та BRT, за виключенням Лівобережної лінії швидкісного трамваю – рудименту колишньої Лівобережної лінії метрополітену.

Ірина Верещук, що консультувалась з фахівцями КО “Інститут Генерального плану” дійшла непересічного висновку: “На жаль, іншого шляху, окрім як добудувати метро на Троєщину, немає. “Київгенплан” обґрунтовує неможливість будівництва і впровадження швидкісного трамвая. Вона пояснюється тим, що є така категорія або показник, як провізна здатність…

Найшвидший трамвай може забезпечити перевезення приблизно 5 тис. осіб на годину при потребі 48–50 тис.

Кінець цитати. ¯\_(ツ)_/¯

Ту саму полову “фахівці” КО “Інститут Генерального плану” пхають у голову Віталій Кличко.

А між тим, справжні можливості систем LRT – на ілюстрації. Система LRT Торонто CTrain має провізну спроможність 32 тис. пас./год, що складає 62% провізної спроможності Святошино-Броварської лінії метрополітену у години пік (при щільності пасажирів 8 пас./м. кв).

Водночас, CTrain перевозить 314,4 тис. пас./добу, що складає:

– 96,7% добового пасажиропотоку Сирецько-Печерської лінії метрополітену;

– 1168,8% добового пасажиропотоку І черги Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену: «Глибочицька» – «Райдужна» (перспектива – 5-7 років);

– 219,1% добового пасажиропотоку ІІ черги Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену: «Вокзальна» – «Керченська площа» (перспектива 20 років);

– 123,2% добового пасажиропотоку ІІ черги Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену «Севастопольська» – «Милославська» (перспектива 40 років).

Провізна спроможність системи LRT CTrain – БАГАТОКРАТНО перевищує потреби Троєщини. І подібна система, я нагадаю, може бути реалізована протягом найближчих 2-3 років.

“Метро на Троєщину” не врятує Троєщину. Троєщину врятує лише фахова команда експертів у КМДА та КО “Інститут Генерального плану”.

Зрозуміло, також, що Віталій Кличко не зможе не зможе сформувати ніякої нової експертної команди, бо йолопи, які плутають LRT з трамваєм йдуть на вибори разом з ним. А це означає, що вини й далі очолюватимуть міські інституції та підприємства, відповідальні за розвиток трансопрту, та продовжать давати меру непрофесійні поради.

ЕДИНЕ ЩО ВРЯТУЄ ТРОЄЩИНУ – нова, високофахова команда експертів у КМДА. І я таку команду сформую!